Re: OT: Opět Česká pošta - v kombinaci se socialkou

Snehulak snehulak na gmail.com
Středa Srpen 17 07:15:27 CEST 2011

To same zachranka :) Ona to bude vsude stejna praxe , delaji se papiry
pro papiry aby je mel kdo kontrolovat a mohl si sedet v klidku v
krajskem meste v kancliku a na perireriich a okresech se pracovni
mista ubiraji .

snehulak