OT: Opět Česká pošta - v kombinaci se socialkou

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Středa Srpen 17 02:10:00 CEST 2011

Dovedu pochopit leccos, nedovedu pochopit, ze jim zavedeni elektronicke
komunikace bude trvat dele nez dva roky. Vyexportovat dokument do PDF umi i nase
ucetni v predduchodovem veku a pokud bych potreboval, aby je umela i
podepisovat, tak se to proste nauci a nebude co resit.

DS zvladaj temer vsechny urady, od ministerstev az po posledni malou obec, takze
tu druhou stranu barikady moc neberu, byt za info z praxe dekuju.

Standa