Re: Re: OT: Opět Česká pošta - v kombinaci se socialkou

František Burian BuFran na seznam.cz
Úterý Srpen 16 20:34:20 CEST 2011

Zdravíčko,

   Já bych řekl, že ta pošťačka se s Vámi snažila flirtovat ... vemte si to z toho druhého pohledu ...
Muž ve správném věku, ještě majitel firmy, a spousta korespondence, která vypadá že to s ouřady
umíte. Být pošťačkou, tak Vás taky balím :-) A dohodla se s tou druhou na OSSZ aby vás jednou za
čas taky viděla :-)

Franta.