OT: Opět Česká pošta - v kombinaci se socialkou

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Úterý Srpen 16 20:17:16 CEST 2011

> "No jo, my jsme to prohodili"
> "Tak co s tím?"
> "Tak tady máte ten jeho balíček, a dojděte si to vyměnit..."

Zdravim,

nemate nekdo zkusenosti, jak donutit socialku, aby mi doporucene dopisy
dorucovala do datove schranky?

Posta si evidentne odvykla firemni uredni postu dorucovat a zrovna dneska mi
vyrvavala postacka pod oknem, ze mi omylem hodila zasilku s cervenym pruhem do
schranky, ale ze to je asi spatne, ze sice nevi, jestli ji tam muze nebo nemuze
nebo nesmi nebo musi hodit. Pominu, ze jsem tu zasilku vubec nehodlal prevzit,
protoze nekdo to tu socialku musi naucit (jiz zminena kultivace podnikatelskeho
prostredi), ale zarazilo me predevsim to, ze zasilka mela byt uz vcera vracena
na OSSZ, ale dneska mi ji aktivni postacka narve do schranky a pak kolem toho
takovy manevr.

Stejne mi hlava nebere, proc misto jednoducheho DS OSSZ -> DS firma s
automatickym dorucenim musi absolvovat OSSZ -> posta Tabor -> posta nase -> dva
pokusy o doruceni -> vhozeni do schranky -> vyloveni ze schranky -> doruceni.

A proc? Konecne se mi podarilo pocet drobnych zpozdeni v placeni pojistneho
dostat do stavu, kdy penale po ctyrech letech dosahlo 106 Kc a presahlo 100 Kc.

Ale abych se vratil k puvodnimu problemu. Podarilo se vam nekomu vyskolit
socialku, aby si pisemnou postu rozmysleli?

A druhy problem: nevite, kteremu uradu se dostane te cti spravovat jednotne
inkasni misto? Jestli to bude socialka, tak buh s nami.

Standa

P.S.: Podepsana urednice OSSZ je stabilni kadr a zmatkujici postacka take, nejde
o zaskok.