Nabijecka z Lidlu 2

Raven raven na wo.cz
Úterý Srpen 16 15:04:41 CEST 2011

Letos (nebo vloni?) uz neco podobneho v akci bylo. Druhy den jsem to
vratil. Nabijecka sama rozhodovala esi baterky nejdriv vybije a pak
vybije nebo jen nabije neboco. Tak sem tam dve na zkousku nechal nabit.
Druhy den jsem si na nabijecku vzpomnel, na baterkach se nedala udrzet
ruka i obal (samolepka) baterky byl krabatej. Baterky sem vyhodil,
nabijecku vratil. Toz asi tak.

S pozdravem Raven