OT: Opět Česká pošta, ale hustá!

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Úterý Srpen 16 13:55:36 CEST 2011

Stalo se nám něco podobného:

Až při sledování ID balíku na internet-u jsme se dozvěděli že balík jsme
odmítli a že balík na který jsme velmi urgentně čekali již míří zpět k
odesílateli.

Při reklamaci jsme se dozvěděli na balík odmítla převzít dcera, kterou
ale bohužel nemáme. Dotyčná vedoucí na poště byla nedůvěřivá k tomuto
mému tvrzení a celkově jsem měl dojem že mi nevěří. Ale přesto volala do
Olomouce kde nějaký zřízenec prohledal poštovní vlak a balík našel
poslal zpět.

V domě bydlí bratranec podobného jména a číslo vchodu pošťákovi zřejmě
nic neříká.

Jinak si myslím že momentálně je to způsobeno dovolenými a naprosto
nekvalitními/neznalými záskoky.

ZU