Nabijecka z Lidlu 2

AZe aze na seznam.cz
Úterý Srpen 16 13:13:30 CEST 2011

Zdravím všechny. Dnes jsem náhodou navštívil Lídl a mimo jiné jsem tam
zahlédl nabíječku aku Tronic TLG 1000 A1, pro NiCd a NiMH. Na krabici se
píše o inteligenci, koupil jsem ji (tuším 399,-) a kuchnul. Je tam spínaný
zdroj, nějaký řídící obvod SH69P48, 6 výkonových tranzistorů a jiné SMD
drobky. Jinými slovy není to jen nějaké trafo s odpory.
Píši to sem jen proto, že tady nedávno na toto téma běžela diskuze a tyto
nabíječky jsou teď v prodeji, takže kdo chce, ať se tam včas podívá.
Měli tam i 9V NiMH Tronic asi za 80 Kč, tužkové Tronic a ty větší buřty. Na
zkoušku jsem vzal tři 9V do měřáků.
AZE