Re: Opět Česká pošta, ale hustá!

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Srpen 16 12:55:28 CEST 2011

 16.8.2011, 12:50:50

Bydlim v dome cislo 5. A prirozene, hned vedle je dum cislo 3. Dlouha
leta, v tom vedlejsim dome, bydlela rodina se stejnym prijmenim. A
protoze cislice 3 a 5 jsou si dost podobne, tak tech prohozenych
zasilek byvalo nekolik do mesice. Ale pred casem se odstehovali.
Tak nejak mi stale vrta hlavou myslenka, zda mi snad nejakej strycek z
ameriky neposlal v obalce milion, a postacka to zase nespletla. :-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz