OT: Opět Česká pošta, ale hustá!

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Srpen 16 12:02:39 CEST 2011

Dobrý den,

Je tady nějak mrtvo, tak vám napíšu dnešní zážitek z ČP.

Čekal jsem balíček z HK. Včera jsem měl ve schránce Oznámení, že mám na
poště balíček. Řekl jsem si "Dobrá, zítra v poledne se tam zastavím".
Večer mi psal nějaký JAKUB Filip z druhého konce města (Kutná Hora), že
mu pošta omylem doručila můj balíček z HK. Že ale také čekal podobný,
takže ho rozbalil, a teprve potom si všiml, že není pro něho, ale pro
mě. Mám v adrese v PayPalu email, tak mi píše. A jestli prý chci, tak se
pro něj můžu zastavit. Domluvili jsme se tedy, že si pro něj dnes večer
k němu dojedu.

Nedalo mi to, a teď jsem byl na poště se zeptat, jak to s tím je.
Vytiskl jsem si tedy email od Jakuba a s Oznámením ČP jsem vyrazil na poštu.

"Dobrý den, mám tady balíček" a dámě za okénkem jsem vrazil Oznámení a
vytištěný email
"Jdu to hledat"
"Přečtěte si ještě ten druhý papír"
"Na to nemám čas"
"No, jak myslíte"
po 10ti minutách
"Já to nemůžu najít. Je tady jenom balíček z HK pro Jakuba Filipa"
"Tak si přečtěte ten druhý papír"
"No jo, my jsme to prohodili"
"Tak co s tím?"
"Tak tady máte ten jeho balíček, a dojděte si to vyměnit..."

Co na to říct???

--
Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info