Re: krokovy motor vs. spinany zdroj

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Pondělí Srpen 15 11:59:44 CEST 2011

aha :) tak jsem prosel znovu datasheet driveru  a pisou tam i o spinanem zdroji - ze musi byt trochu predimenzovan - napr. pro 3A motor zdroj 4A. takze z manualu driveru zadne omezeni nevyplyva.

jinak chci pouzit tento driver:
http://cncshop.cz/m752-driver-pro-krokove-motory-75v-5-2a

ma interpretace tedy zni : staci si u spinaku pohlidat, aby byl schopen dodat spickovy proudovy impuls, ktery zavisi na nastaveni driveru. je tak ? :)

OK