Nabíječka T6 power - chybička se vloudila

Sobota Srpen 13 14:11:46 CEST 2011

nesledoval jsem to celé, třeba už to tady někdo napsal. Jsou dva druhy
tavidel, které se nesmí míchat. Tavidla s kalafunou a rozpustná v
izopropanolu by měla být nevodivá, protože je nikdy pořádně a bezezbytku
neopláchnete. Tavidla bez kalafuny, rozpustná ve vodě mohou být i
agresivní, opláchnete je bez problémů vodou. Pokud budete pájet
trubičkovým cínem, pastou... a na desce zbyde kalafuna a přidáte tam
vodičku na nerez, počítejte že se těch svodů už nezbavíte - vlastní
zkušenost :-( Pokud ty vodičky chcete používat, musíte používat cín bez
tavidla (ne trubičkový) a všechno důsledně fluxovat vodičkou. Ale nevím,
jak to kombinovat s pastou - jestli existuje nějaká oplachová.
Anděl
.
Dne 13.8.2011 13:22, Hfmcons napsal(a):
> Tenhle cín je docela zvláštní, nedávno jsem vyhazoval osazené plošńáky
> které nefungovaly právě z důvodu vodivého tavidla a čekaly na oplach.
> Je to víc než 20let co byly osazovány a na spojích není patrná žadná
> destrukce. Nicméně jsem našel na netu nějaký "čistič hrotů" taková
> pasta, používáte to někdo? Možná že by to mohlo pomoci pájet
> problematické spoje. Jinak asi ta kapalina na nerez by snad taky mohla
> vyhovovat, ale bez oplachu to nejspíš nepůjde.
> S pozdravem,
>         Miloš Dašek

>>> vodič. Docela bych uživil nějaké to klubíčko, ale jak ho najít,