[OT] jakou distribuci linuxu na stary NB

j s jarin.hw na gmail.com
Sobota Srpen 13 11:10:21 CEST 2011

Je to mozne - ale kolega Lukesh spominal 600MHz stroj s 256MB pamate a
bez problemov beziaci Gnome. Moja HW konfiguracia je podstatne lepsia
a ten Gnome sa tam dusi, tak som bol zvedavy, ci to nemoze byt este
niecim inym.

Tak skusim niekde pozhanat nejake SDRAMky, ze co to urobi.

2011/8/13 JP <dodo.hw na jnc.cz>:
> Doporucuji pridat RAM, dramaticky se to zlepsi. ;-)

>>> Linux. Jen na tom nechtějte hrát dnešní hry, přehrávat hdtv, mkv a