[OT] jakou distribuci linuxu na stary NB

j s jarin.hw na gmail.com
Sobota Srpen 13 10:13:15 CEST 2011

To je zaujimave - evidentne mate viac skusenosti ako ja, tak by som sa
Vas rad spytal, co som robil zle, ked mi na 1,4GHz CPU s 384MB RAM
(cize nie az taky archaicky HW) bezalo Ubuntu 10.10 (Gnome), tak ze sa
silno "kuckalo" (pisal som o tom vcera dopoludnia). To iste Ubuntu mi
bezi na 1,8GHz stroji s 1GB RAM relativne bez problemov. Rozdiel v CPU
mi nepripada zasadny, snad ta RAM... alebo mate nejaky iny napad?
Neskor som dal na ten stroj Lubuntu a ten je OK, hoci stale mam pocit,
ze to bezi tak nejak pomalsie (spustanie porovnatelneho SW) ako WinXP,
skratka ten system sa s tym HW trochu dusi.

J.S.