[OT] jakou distribuci linuxu na stary NB

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Pátek Srpen 12 22:31:38 CEST 2011

On 08/12/2011 02:18 PM, Zuffa Jan wrote:
> Pouzivam Puppy linux.
> Je tam vsetko pre beznu zabavu (internet, kodeky pre movies, editor)
> Nainstalovane bez hladania ovladacov, vsetko bezalo na prvy sup (grafika, sietovka, wifi, audio)
> Akurat bol problem s Web kamerou.
> Instalovane na Pentium Core 2 duo, gigabite MB, AC97, skratka 2 roky stary PC.
> Naroky na pamat minimalne, svizne, stabilne. Mam rad jednoduche a rychle veci, nech je vykon a prostriedky mareny
> aplikaciami nie OS.

Nenarocnost plati snad univerzalne pre vsetky GNU/Linuxove a BSD
distribucie s tym, ze ak to ma bezat na starsom hardveri, tak sa treba
skor vyhybat velkym nadstavbam ako je Gnome a KDE a preferovat skor
lahke desktopy ako Xfce a desiatky dalsich *boxov a podobne.

LM