[OT] jakou distribuci linuxu na stary NB

Pátek Srpen 12 22:08:16 CEST 2011

Nevidel bych to tak, W7 povazuju za podareny OS a nemam s nimi problem.
Trend je ale takovy, ze to vyzaduje kua pekelne prostredky, vcera jsem
napriklad koupil novy NB a HD monitor kvuli novemu projektu, proste doba
je takova a nemyslim, ze je to spatne. Slo mi opravdu o comp, ktery bych
dal rodicum a fungoval tam alespon internet, asi tam necham XP, pouziju
tu utilitu pro vycisteni, nakonec, v duchodu maji casu dost a viz
vedlejsi vlakno, bez problemu tam pobezi fujavej modem s netem na pul
roku, co jsem dostal k tomu notasu ;-)