Paměťové relé (stykač)

Tomáš Halabala tomas.halabala na iol.cz
Pátek Srpen 12 14:51:01 CEST 2011

Zdravim,
ja jsem stejnou situaci resil pomoci SSR modulu. Napajena je trvale
pouze LED, takze odber minimalni a nic v rozvadeci necvaka, vihodou je i
spinani v nule. Kdyz je na dane zasuvkove vetvi vice zarizeni s pulsnim
zdrojem (kapacitou na primaru), zamezi se tim vyleteni jistice.
Mam to propojene se zabezpecovackou se zaloznim aku a vypinani je rizene
plne automaticky. Po aktivaci alarmu (zajisteni celeho domu) se
elektrika vypne po 16 minutach. Po deaktivaci se opet zapne po 4
minutach. Zpetna aktivace/deaktivace zapauzuje odpocet casu. Uz to takto
provozuji nekolik let s maximalni spokojenosti. Povazuji tuto
konfiguraci za optimalni. Vihodou je automaticke vipinani i pres noc.
Tento system mam propojen i se zaloznim zdrojem UPS do zasuvkoveho
okruhu pro IT a AV. Elektrina je tak k dispozici vzdy kdyz je potreba a
naopak je odpojena kdyz je zbytecna. Povazuji to i za slusne zvyseni
bezpecnosti a snizeni rizika pozaru - takovych zdroju a nespolehlivych
cinskych bazmeku, ktere se odpoji od napeti je vsude spousta.

Tomas