Nabíječka T6 power - chybička se vloudila

Jiří Němeček jirry na centrum.cz
Pátek Srpen 12 12:31:20 CEST 2011

S "Pájecí kapalinou na hliník" moc dobré zkušenosti nemám.

Kdysi jsem si chtěl spájet příhradový stojánek na CD z hliníkových
drátů. Použi jsem právě zmíněnou kapalinu na hliník, dělalo se s tím
docela dobře, cín se krásně rozléval. Šok přišel až ve chvíli, kdy jsem
zbytky tavidla chtěl opláchnout ve vodě. Všechny spoje se rozpadly!

Zato velice rád používám "Pájecí kapalinu na nerez" a hliník spojuju jinak.

JN