Re: Nabíječka T6 power - chybička se vloudila

Pátek Srpen 12 11:35:57 CEST 2011

2011/8/12 Hfmcons <hfmcons na gmail.com>:
> Asi podobná čtečka mi začala blbnout, systém ji po nabootování najde, ale po
> nějaké době ji shodí jako neznámé zařízení, taky při čtení snižuje
> nepravidelně rychlost a sytém hlásí, že by zařízení mohlo pracovat rychleji.
> Mám to zkusit propájet nebo pořídit novou? U počítače mám hodně kabelů, je
> tedy je dost pracné se dostat dovnitř, tak se radši zeptám :-)

Tohle byla čtečka na Sony memory sticky, jenom s jedním slotem, žádná
multičtečka.

Jak to tak popisujete, bude problém v USB kabelu / konektorech.
Rychlost USB je daná příslušnými odpory mezi datovými a +/- vodiči,
takže možná studeňák, postup opravy je propájet --> vyzkoušet --> když
to nepomohlo nebo naopak to čtečku dorazilo, koupit novou.

Pavel Kadečka