Re: Nabíječka T6 power - chybička se vloudila

Pátek Srpen 12 11:13:07 CEST 2011

2011/8/12 Jiří Němeček <jirry na centrum.cz>:
> Přišla krásně zabalená, ale nefungovala. Zkusmo jsem tedy proměřil adaptér,
> výstupní napětí bylo 0,8 V namísto 5 V. Reklamaci jsem neměl chuť řešit,
> kladívkovou metodou jsem tedy adaptér rozebral a hle - vůbec nebyly
> připájeny drátky z trafa k vidlici 230 V.

To mně přišla čtečka karet, sice fungovala, ale mechanicky nic moc,
musel jsem ji rozdělat, konektor na kartu pořádně připájet, konektor
USB taky - ten plech kolem nebyl vůbec připájenej k destičce, jen
zahnutej, tak tam moc nedržel, a taky jsem musel zvětšit vrtákem díru
na LED, která se tam nevešla a tak zůstala opřená pod plastem. Starý
známý systém DoDo - dodělej doma ;) Co bych chtěl za 65 korun.

P.K.