Nabíječka T6 power - chybička se vloudila

Jiří Němeček jirry na centrum.cz
Pátek Srpen 12 11:05:15 CEST 2011

Zdravím vespolek,

přítelkyni se podařilo ztratit nabíječku k foťáku, objednal jsem tedy
náhradu:
http://www.nejlepsiceny.cz/nabijecky/nabijecka-t6-power-olympus-li-42b.html

Přišla krásně zabalená, ale nefungovala. Zkusmo jsem tedy proměřil
adaptér, výstupní napětí bylo 0,8 V namísto 5 V. Reklamaci jsem neměl
chuť řešit, kladívkovou metodou jsem tedy adaptér rozebral a hle - vůbec
nebyly připájeny drátky z trafa k vidlici 230 V.

Oprava byla tedy triviální, pokud teda nepočítám to, že materiál vidlice
se pájel fakt blbě.

Chvilku mě zarazilo, že i tak na výstupu nebylo nulové napětí - ale to
je asi běžný jev u výstupního elytu.

Jinak už nabíječka funguje k plné spokojenosti.

Pěkný den, Jirka