[OT] jakou distribuci linuxu na stary NB

j s jarin.hw na gmail.com
Pátek Srpen 12 09:43:17 CEST 2011

Nie je menej rozozrane skor Lubuntu, ktore som spominal?

Inak pekne porovnanie je tu
http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_Linux_distributions neviem
ako velmi aktualne to je, ale predsa je to nejake voditko na zaklade
ktoreho sa da zhruba rozhodnut, cim sa zaoberat a cim nie.