OT: Nahlédnutí do schématu TV Thomson

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Čtvrtek Srpen 11 20:20:56 CEST 2011

To "doufám" vypadá poněkud nejistě a nepřesvědčivě ;-), zrovna u Vás
bych takovou nějakou nejistotu moc nečekal :-) Pro lidi jako druh je
jisté jen to, co si během své existence uklohní, a to může být v
podstatě cokoliv. Můžou být počítače chytřejší nebo lidi hloupější, ale
nelze se na tento vývoj dívat aniž bychom nebrali v potaz aktuální dění
i kdyby to v celkovém pohledu bylo nepodstatné. Jiným pohledem, jistě,
člověčí situaci by teoreticky mohlo nahradit cokoliv i počítač, nicméně
by to cokoliv asi muselo k tomu mít nějaký důvod a tím pádem i
perspektivu a to je asi poněkud těžký oříšek pro cokoliv či kohokoliv
:-) Poslední dobou mi právě připadá, že přibývá čím dál víc lidí kteří
si nevidí na špičku nosu, tak mi svět ovládaný počítači přijde tak
trochu úsměvný :-)
S pozdravem,
		Miloš Dašek