mierne OT na opravarensku notu - skratnuty keramicky C

Čtvrtek Srpen 11 16:22:00 CEST 2011

2011/8/11 Daniel Valuch <daniel.valuch na orange.fr>:
> ad 2) stalo sa mi pri pri servise iphonu. Pokazilo sa tlacitko (na kusku
> flexibilneho plosaku zapojeneho do hlavnej dosky) ale zo servisu dosiel
> popis 'poruseny spoj pod bga puzdrom v RF casti telefonu. Oprava mozna len
> vymenou dosky  v hodnote noveho telefonu'. Bohuzial pani netusili ze sa
> zivim vyvojom elektroniky :-)

To jsou ty okamžiky, kdy zákazník začne poučovat odborníka, někdy ne
proto, že by ho chtěl odborník natáhnout, ale proto, že odborník tomu
vlastně prd rozumí ;-) Což se mi stalo s autem, během rozhovoru s
automechanikem jsem zjistil, že znám ten typ auta po technické stránce
líp než on a to jsem ho měl asi měsíc.

Pavel Kadečka