mierne OT na opravarensku notu - skratnuty keramicky C

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Srpen 11 16:04:19 CEST 2011

Preco ho rvali do 0603?
no aby sa tazko hladalo.

Mna by vsak zaujimalo skor to, ako sa im to kurvitko do toho kondu podarilo napchat :)

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Thursday, August 11, 2011 3:53 PM
To: HW-news
Subject: Re: mierne OT na opravarensku notu - skratnuty keramicky C

>To je pøece to známé kurvítko ;)

No, to mi je jasne, ale preco ho rvali do 0603 kondika, ked tam je viacero zlozitejsich a sofistikovanejsich potencionalnych kandidatov: trojity video ADC, ASIC ktory je zodpovedny za dekodovanie a konverziu, jednocip ('51 :-) ) ktory ho na uvod nakrmi, velky spinaci zdroj, menic pre podsvietenie, budice na paneli... ???

wek