mierne OT na opravarensku notu - skratnuty keramicky C

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Srpen 11 15:53:01 CEST 2011

>To je pøece to známé kurvítko ;)

No, to mi je jasne, ale preco ho rvali do 0603 kondika, ked tam je viacero zlozitejsich a sofistikovanejsich potencionalnych kandidatov: trojity video ADC, ASIC ktory je zodpovedny za dekodovanie a konverziu, jednocip ('51 :-) ) ktory ho na uvod nakrmi, velky spinaci zdroj, menic pre podsvietenie, budice na paneli... ???

wek