RE: OT: Nahlédnutí do schématu TV Thomson

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Čtvrtek Srpen 11 15:47:52 CEST 2011

Bezne sa stava, ze Google na tu istu otazku dava rozne odpovede.
Ale mozem odporucit si
http://www.eserviceinfo.com/
dat do zaloziek na schemy a zacinat tam ako prvy pokus.

                            Milan  Mlynarčík

-----Original Message-----
From:  Pavel Troller

  mohl byste prosim sdelit, co jste do google zadal ? Ja jsem hledal
Thomson 21dk24e schematic a prvni odkaz je
www.nodevice.com/manual/thomson/page5.html
druhy
www.nodevice.com/manual/.../thomson/21dk24ezip/get60019.html
treti
www.nodevice.com/manual/thomson.html
ctvrty
www.diagram.com.ua/english/catalog/eng-w-tv/.../eng-w-tv-t.php?.....
paty
www.user-manuals.com/service-manual-THOMSON-21DK24E.html
atd. atd. a ten Vas v prvnich peti strankach odkazu neni. Vsechno je bud za
placenou registraci nebo jednorazovou platbu nebo to jsou jen falesne odkazy
na ruzne skodlive stranky atd. Nekdy si fakt pripadam jako blbec, jak nekdo
prijde s tim, ze "prvni odkaz". Jeste jsem hledal misto "schematic"
"service manual" a nedopadlo to lepe, vsude se mi cpal ten nodevice.com a
stranku na stazeni zdarma jsem neobjevil. Jak je to mozne ???