OT: Nahlédnutí do schématu TV Thomson

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Srpen 11 13:57:11 CEST 2011

Zdravím,
  trávím dovču na chalupě a byla tu dnes sousedka, že jí včera TV udělal
KABOOM!, vyhodil pojistky v baráku a od té doby neukazuje. Je to Thomson
21DK24E, chassis ICC17. Proměřením jsem zjistil zkrat za primárním
usměrňovačem (graetz OK) a posléze dohledal zuhelnatělou diodu DP06 (běžný
plast, celkem tenké přívody), po jejímž odpájení zkrat zmizel. Dle způsobu
zapojení jde nejspíše o nějakou zenerku, neboť je paralelně ke hlavnímu
filtračnímu kondu primárního zdroje. Nemá zde náhodou někdo schema, do něhož
by případně nahlédl, co je to za typ ? Tahle je nadranc a pouštět to bez ní
se mi nechce, aby neodešlo něco dalšího...
  S pozdravem Pavel