OT - ubytovani v Zeneve

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Čtvrtek Srpen 11 11:07:13 CEST 2011

mozete sa skusit pozret na nasom intranete
https://espace.cern.ch/hostel-service/Wiki%20Pages/Links.aspx
alebo konkretne ponuky tu
https://espace.cern.ch/cern-market/Lists/Messages/AllItems.aspx?FilterField1=Category&FilterValue1=Housing
(da sa tam dostat ked si vytvorite externe konto)
Neviem koli comu sem presne idete z coho vypliva potreba byvat priamo v
Zeneve alebo moze byt aj okolite Francuzsko. V Zeneve sa ubytovanie
zhana pomerne tazko, vo francuzsku vyrazne jednoduchsie.
V kazdom pripade predpokladana cena 500CHF je velmi optimisticka, zacal
by som sa skor psychicky pripravovat na ceny 800+ :-)
b.