OT Zajistovac sroubu - jaky jiny nez Loctite

Tomáš Halabala tomas.halabala na iol.cz
Středa Srpen 10 15:18:21 CEST 2011

Je to zajistovac sroubu a vyrabi jej spousta firem, nemusi to byt zrovna
Loctite. Loctite je pro tyto veci tak trochu synonymem.
Ja mam za mene penez oproti Loctitu zajistovac znacky UHU a taky nejak
funguje. Obvykle ve spojovacim se daji takove veci poridit.

Tomas