ftdi w7/64 - modifikace driveru ?

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Středa Srpen 10 11:12:04 CEST 2011

Podle vseho se Vam nainstaloval normalni driver. U 64-bit systemu tam
jednoduse nedostanete upravene a nepodepsane drivery (i kdyz se to da
udajne nejak vypnout).
Muzete si upravit svoje drivery a nechat si je podepsat za penize. Kvuli
tomu jsme od toho taky upustili:
http://www.ftdichip.com/Support/Documents/AppNotes/AN_101_WHQL_Certified_Driver_Process.pdf
http://www.ftdichip.com/Support/Documents/AppNotes/AN_107_AdvancedDriverOptions_AN_000073.pdf

Martin Hanek