Re: Když jsme v tom čištění..

Středa Srpen 10 08:05:06 CEST 2011

2011/8/10  <Halen na seznam.cz>:
> No, vyčištěno, ale moc to nepomohlo. Asi to je na vyhození..

Při dnešních cenách vypalovaček už ani nemá cenu se tím zabývat moc
dlouho, je to možná smutné, ale je to tak. Opravář musí mít dopředu
jasno, jak dlouho má smysl tu věc opravovat, ono je to hezké znovu
oživit nějaký přístroj, ale když na tom člověk stráví moře času, který
by mohl využít jinak, například s rodinou, tak je opravdu lepší to
vyhodit a za pár korun koupit novou (nebo i použitou).

(Teď mi zrovna odešla lampička na malou 12V halogenku - odešlo trafo,
chtěl jsem ji vyhodit, protože nové trafo z GM by bylo dražší / stejně
drahé jako celá lampička, pak jsem si vzpomněl, že mám někde adaptér
15VAC/1A, zbyl po nějakým modemu nebo routeru, tak jsem ho otevřel, a
trafo použil, bylo skoro stejně velké, akorát to původní mělo trochu
víc plechů, tj. vyšší výkon, žárovička má 20W, takže to nové trafo je
mírně přetížené, ale aspoň to srazilo napětí na 12,9V, možná to i
svítí trochu víc než původně ;) Je mi jasné, že to asi nevydrží věčně,
ale kdyžtak to vyhodím za rok, stejně s tím moc nesvítím a trafo od
modemu mi stejně leželo bez užitku ve skříni.)

Pavel Kadečka