OT Zajistovac sroubu - jaky jiny nez Loctite

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Srpen 9 01:09:37 CEST 2011

Ten Fix Lock pouzivam a nemuzu rict krive slovo. Jedine minus (ale to bude
platne obecne) je, ze kdyz se nezvladne aplikace (kapnu kapku na matku
nasroubovanou na sroubu), tak to jde fakt blbe povolit, ale i tak se to da.
Pouzivam predevsim na modedelech letadel, naopak nepouziti se mi uz parkrat
vymstilo.

Kazdopadne to chce matlat na zavit, fakt ne zakapavat zvenku (tedy ne jako
kdysi lakem na nehty) a spis min, nez vic, predevsim u malych zavitu (mensi
nez dejme tomu M3).

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha na volny.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, August 09, 2011 1:01 AM
Subject: Re: OT Zajistovac sroubu - jaky jiny nez Loctite

Jo a teď jsem se byl podívat: na zdi mi visí už pěknou řádku let Cartell
Fix Lock (občas taky použiju), viz např.
http://www.brzdove-desticky.com/zbozi/42938/FIX-LOCK-7g---Anaerobni-lepidlo-pro-fixaci-sroubov.htm

Kromě toho třeba Pelikán a tím pádem i jeho distributoři (různé mod.
prodejny) má http://www.rcm-pelikan.cz/index.php?sec=product&id=47565
nebo http://www.rcm-pelikan.cz/index.php?sec=product&id=47564

Na základě takto získaných klíčových slov lze najít moře dalších možností.

---
Jirka