Chlupy v LCD - jak vycistit?

Snehulak snehulak na gmail.com
Pondělí Srpen 8 18:32:49 CEST 2011

To meli rict moji zene , ta pri uklizeni WC smichala zbytek sava s
trema ruznyma cisticema asi v dobre vire , ze se cistici efekt zvetsi
a jeste tim zasterchala at se to radne promicha . Kdyz se lahev a
hlavne obsah v ni stal nestabilni tak rychle utekla . Fleky na zdi
mame jeste dnes :D Vycistilo to opravdu do cista.

snehulak