Chlupy v LCD - jak vycistit?

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Pondělí Srpen 8 17:28:13 CEST 2011

O tom jsem videl jeden dil "Boricu mytu" (v originale Mythbusters), kde se
ty dva silenci snazili odpalit plastovou ToyToyku vsemi moznymi zpusoby a
moc jim to neslo ani s koncetraci plynu, kterou by dotycny neprezil. Takze
zaver byl - ze to nejde :(((((((

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Hudeček
Sent: Monday, August 08, 2011 5:23 PM
To: HW-news
Subject: Re: Chlupy v LCD - jak vycistit?

Ve svých sbírkách mám textový sobor s údajnými příběhy od lékařů z
chatařských oblastí, který obsahuje poněkud realističtější verzi se suchým
záchodem. Tam je k dispozici dost velký uzavřený prostor... Na závěr
kadibudka vyletí do vzduchu a kuřák dopadne do exkrementů:-)

PH

From: "Pavel Krafcik" <hw na pjk.cz>
Tohle zkoušeli bořiči mýtů a ze zoufalství lili do testovací mísy
všechno, co sehnali a nedokázali nic přivést k výbuchu, dokud tomu
nepomohli dělbuchem.