Chlupy v LCD - jak vycistit?

Pondělí Srpen 8 14:27:06 CEST 2011

To já znám lepší příhodu, to jednou někdo vylil zbytek benzínu nebo
ředidla asi po nějakým čištění něčeho do záchodu a nesplách. No a pak
tam šel nějakej kuřák močit a vajgla hodil do mísy. Bohužel nevím, jak
vlastně dopad a jak moc vážný byly popáleniny, je to dost stará
historka.

Jinak historek s vypadnutím mobilu z kapsičky u košile je taky celá
řada, do studny, do žumpy, prostě kamkoliv se člověk zrovna potřebuje
nahnout... a z tý žumpy ten přístroj vylovili a chtěli ho zprovoznit,
v servisu asi měli radost...

P.K.