Chlupy v LCD - jak vycistit?

Jiří Drabek drabel.j na gmail.com
Neděle Srpen 7 19:13:43 CEST 2011

Vcera koukam a najednou mi po LCD v notebooku zacal behat subpixel, 10
sekund jsem premyslel jak to autor webovych stranek,ktere jsem zrovna
prohlizel  naprogramoval. Na program to bylo moc prirozene , dosel
jsme k zaveru, neco mi leze po LCD a chtel jsem to odstranit, nedarilo
se, tak jsem pritlacil a zadarilo se. Z "broucka" tak 0,2mm se stal 3x
tak velky flicek. Bohuzel k memi zdeseni lezl po zadni strane LCD
panelu, mezi LCD a svetlo rozvadejici deskou. Po 10 min nadavaji jsem
z notebooku vypreparoval LCD panel ze spodni  strany odstranl ochrane
Al folie a rozsrouboval, mezi  panely vsunul spejli s namotanou vatou
a prislusne misto vycisitl, po montazi zpet a zprovozneni jsem zjitil,
ze povodni flek je z 90% vyresen, ale jinde jsou mezi panely napadane
prachove castice vesmes nejake chloupky do 0.1m, ale na bile plose to
je jak pest na oko.
Je nejaka sance vypucovat neco takoveho v domacich podminkach?