Re: jak se kupují mikrospínače do DPS?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Srpen 7 16:49:17 CEST 2011

Musim s Vami souhlasit. Mam pocit, ze se mikrospinace snad zacaly pouzivat
jako standardni kurvitka. Jejich zivotnost je snad jeste nizsi nez zivotnost elytu
ve zdrojich (a to uz je teda co rict).
Specialne u toho typu jako byl Vas odkaz na GMe mi pripadne, ze se na ne staci
skarede podivat a umrou. A to i pri minimalni vysce tlacitka ("tycky"), kdy k bocnimu
namahani asi moc nedochazi.

PL

*************************

From: "Vojtěch Bubník" <bubnikv na seznam.cz>

měl bych jeden praktický dotaz na mikrospínače do plošných spojů. Ve spoustě bastlířských stavebnic jsou použity ty nejlevnější mikrospínače, bez vnějších hmatníků, jenom s černou "tyčkou" čouhající z krabičky. Ve dvou stavebnicích které častěji používám mi mikrospínače docela často odcházejí, po nějaké době spínají nespolehlivě. Myslím si, že ty nejlevnější mikrospínače se zničí, pokud nemají chod definovaný vnějším hmatníkem, je to tak? Jak se dá najít spolehlivější náhrada, která do DPS bude pasovat a bude mít hmatník (teda tu černou tyčku) podobných rozměrů?

Těmi nejlevněšími mikrospínači myslím třeba
http://www.gme.cz/cz/tc-0104-p630-019.html

Díky,
Vojta Bubník