Re: jak se kupují mikrospínače do DPS?

ferman na centrum.cz ferman na centrum.cz
Neděle Srpen 7 15:57:49 CEST 2011

Nevím jak tyto mikrospinace , ale pred rokem jsme delali  rozbor, proc
odchazi mikrospinace u mobilu.
Vzorek 100ks mobilu s dobou pouzivani 2-3 roky, (cca 350 mikrotlacitek ne klavesnicovych)
Budete se divit , ale suverene nejcastejsi pricina problemu, tedy nespolehlivosti tlacitka je primarne sirovodik. Kontaktni plosky pod membranou tlacitka jsou postribrene a casem na nich vznikne povlak sulfidu stribrneho Ag2S, stribro proste zcerna a tlacitko se stane nespolehlive, obsluha na nej vice tlac, vrka atd.
Na fotkach z mikroskopu byla krasne videt vrstva cerneho Ag2S styku mebrana kontnakt, stacilo tuto vrstu odstranit a tlacitko jelo jak za mlada.
Ag2S vznika reakci cisteho stribra s sirovodikem.

Ferman

> Od: "balu na home"

> Komu: "HW-news"

> Datum: 07.08.2011 15:11