"bezkrabicove" mikropajecky

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Srpen 6 08:33:23 CEST 2011

 6.8.2011, 8:24:54

Rychlost Q4 je uvedena v ds, ale pro nejake podminky. Tady ten tr.
pracuje za jinych podminek, bude tedy i jina rychlost, a ja si dokazu
predstavit, ze treba i vetsi.
Q4 je zatizen indukcnosti, takze ztraty pri sepnuti budou nizsi, a pri
rozepnuti zase vyssi nez u R zateze. Pocital jste to takto ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz