ot: uvaha na piatok

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pátek Srpen 5 21:43:28 CEST 2011

No... CERN má z 1438 1415 článků a konferencí. FEI z 1205 jen 296 (366),
takže bych to zas tak špatně neviděl.

PK
Dne 5.8.2011 20:19 "balu na home" <daniel.valuch na orange.fr> napsal(a):

> videl som dnes sumar publikacnej cinnosti CERNu za minuly rok a tie cisla
ma celkom zaujali. Pisu ze do vyrocnej spravy bolo vybranych spolu 1438
publikacii, z toho 547 clankov v casopisoch a 868 clankov na medzinarodnych
konferenciach. K tomu 130 doktorskych prac, 2500 kmenovych zamestnancov,
dalsich asi 3000 vedcov z institutov z celeho sveta. Rocny rozpocet zhruba
miliarda eur, ale je pravda ze 100 milionov z toho ide na elektriku :-)
> Tie cisla mi boli nejake povedome tak som si pozrel vyrocnu spravu fakulty
elektrotechniky a informatiky v Bratislave a tam pisu:
> V roku 2010 pracovníci Fakulty elektrotechniky a informatiky STU
publikovali 1205 prác. Tento počet zahŕňa, okrem iných publikácií,
dve vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách, 87
publikácií v karentovaných vedeckých časopisoch, 70 vedeckých prác v
zahraničných nekarentovaných časopisoch a 209 prác prezentovaných na
zahraničných vedeckých konferenciách. Pocet pracovnikov 423, z toho 218
ucitelov.
> Rozpocet 13 milionov eur.
> Vyprodukuju rovnaky pocet clankov ako nemenovane zahranicne laboratorium.
Rozmyslam kde je nieco zle :-)

http://library.web.cern.ch/library/content/ar/cernrep/varia/annual_reports/2010_publications.html