ot: uvaha na piatok

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Srpen 5 20:39:31 CEST 2011

Podla mna je to jasne, v tom CERNe ste sami flakaci... :-)

---

Pozri je to jednoduche, vy mate fixny rozpocet, kdezto u FEI je cast rozpoctu zavisla na tom cisle.

Zaujimave by bolo to porovnat este s cislami z niektorych ustavov SAVky a z ceskych vedeckych institutov, prip. pridat cisla z vedeckych institutov v Nemecku, vo Francuzsku, USA, Japonsku...

(bez smajlika)

wek