ot: uvaha na piatok

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Pátek Srpen 5 20:19:27 CEST 2011

videl som dnes sumar publikacnej cinnosti CERNu za minuly rok a tie
cisla ma celkom zaujali. Pisu ze do vyrocnej spravy bolo vybranych spolu
1438 publikacii, z toho 547 clankov v casopisoch a 868 clankov na
medzinarodnych konferenciach. K tomu 130 doktorskych prac, 2500
kmenovych zamestnancov, dalsich asi 3000 vedcov z institutov z celeho
sveta. Rocny rozpocet zhruba miliarda eur, ale je pravda ze 100 milionov
z toho ide na elektriku :-)
Tie cisla mi boli nejake povedome tak som si pozrel vyrocnu spravu
fakulty elektrotechniky a informatiky v Bratislave a tam pisu:
V roku 2010 pracovníci Fakulty elektrotechniky a informatiky STU
publikovali 1205 prác. Tento počet zahŕňa, okrem iných publikácií, dve
vedecké monografie vydané v zahraničných vydavateľstvách, 87 publikácií
v karentovaných vedeckých časopisoch, 70 vedeckých prác v zahraničných
nekarentovaných časopisoch a 209 prác prezentovaných na zahraničných
vedeckých konferenciách. Pocet pracovnikov 423, z toho 218 ucitelov.
Rozpocet 13 milionov eur.
Vyprodukuju rovnaky pocet clankov ako nemenovane zahranicne
laboratorium. Rozmyslam kde je nieco zle :-)

http://library.web.cern.ch/library/content/ar/cernrep/varia/annual_reports/2010_publications.html
http://www.fei.stuba.sk/docs//2011/spravaFEI-za2010-fin.pdf