Je patek: elektrina neni k zivotu potrebna

Pátek Srpen 5 13:15:50 CEST 2011

2011/8/5 Pavel Kutina <hw na prelude.cz>:
> Jinak mne na dementi pobavilo predevsim to, ze upresnila, ze v GP uz
> nepracuje (a ze ji spojeni s GP zrejme diskredituje, alespon tak jsem to
> pochopil). Text v jinem miste zrejme zavadny nebyl, nevyjadrila se k nemu.

Proč by to mělo znamenat něco víc? V novinách ji označili za ředitelku
pobočky GP a vložili jí do úst nějaký výrok. Tak se prostě ohradila,
že tam přece už řadu let nepracuje. To je jako by napsali, že "Petr
Fejk, ředitel pražské zoo, řekl... (nějakou pitomost)" a Fejk by na to
reagoval "ale já už tam přece nepracuju", to taky automaticky
neznamená, že by se za svoje působení v zoo styděl.

Pavel Kadečka