Zdroj s LM2596 a vyber indukcnosti

Martin Electro electromartin7 na gmail.com
Pátek Srpen 5 11:06:02 CEST 2011

a ked tym chceme napajat citlivu elektroniku ako napr. prijimace, tak
pridat tiez vf feritovu cievku s par zavitmi a paralelne niekolko
MALYCH kapacit ako 10p/100p/1n ak chceme mat istotu, ze odrezeme aj
MHz/GHz (aj ked teda pri GHz urobit dobry skrat je niekedy alchymia
:-)). Dalej to zlepsi vf cievka aj v zemnej vetve.

Martin