Zdroj s LM2596 a vyber indukcnosti

Čtvrtek Srpen 4 17:06:41 CEST 2011

2011/8/4 Jaroslav Meduna <meduna na mikroklima.cz>:
> Prehledne a jasne si to odsimuluj ve webenchi, odkaz vpravo nahore
> (http://www.national.com/). Ve vysledku ti to provede veskere analyzy,
> vcetne termalni. A nakresli ti to i spravny plosnak (BFU to pak stejne ***).

Konkrétně DPS v datasheetu LM2576 jde tak trochu proti tomu, co jsem
nedávno vyzkoumal s podobným obvodem (LM2679, psal jsem tady o tom), C
na vstupu musí být co nejblíž obvodu (stejně tak dioda) a tady si s
tím nějak hlavu nelámou, hlavně že je tam chladič, který tam těm
kritickým součástkám zabírá místo. Přitom by tam mohl být úplně jiný
chladič, buď by směřoval na druhou stranu nebo by to byl jen rovný kus
hliníku a nepřekážel by tam tolik.

Pavel Kadečka