Proud omezujici dioda.

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Čtvrtek Srpen 4 17:01:06 CEST 2011

Taky jsme to pouzivali, dokud se to vyrabelo (SST509), bohuzel oba vyrobci
to prestali delat. Mohu se zeptat, jaky typ aktualne pouzivate? JM

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Daniel Valuch
Sent: Thursday, August 04, 2011 3:24 PM
To: HW-news
Subject: Re: Proud omezujici dioda.

ja netvrdim ze suciatka je neuzitocna, ale to co je tam napisane je trochu
pritiahnute za vlasy.
Ak sa zapojenie dobre navrhne tak aj na seriovom odpore moze byt len 10V a
ucinnost bude presne taka ista.
A ak by blikanie vadilo a bolo by treba pridat len malu tlmivku druha
glorifikovana vyhoda ze netreba dalsie suciastky (napr. kondenzator) je tiez
tatam, pac treba dalsi prvok :-) b.