Zdroj s LM2596 a vyber indukcnosti

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Čtvrtek Srpen 4 16:52:41 CEST 2011

Prehledne a jasne si to odsimuluj ve webenchi, odkaz vpravo nahore
(http://www.national.com/). Ve vysledku ti to provede veskere analyzy,
vcetne termalni. A nakresli ti to i spravny plosnak (BFU to pak stejne ***).
Jinak je mozna lepsi si poohlednout po novejsich generacich simple switche,
ktere jedou na vyssim kmitoctu, alespon 600k. JM

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Thursday, August 04, 2011 4:11 PM
To: HW-news
Subject: Re: Zdroj s LM2596 a vyber indukcnosti

2011/8/4 Marek Sembol <hwm.land na gmail.com>:
> Ale jiste, DS jsem cetl (i kdyz priznam - zrovna sloupecku current
> jsem si v tabulce na str. 17 nevsim). Ovsem stejne predpokladam, ze
> tam udavany proud charakterizuje tam vypsane indukcnosti a ne presne
> "potreby obvodu".

To je možný, ale IMHO je lepší tam tlumivku předimenzovat než to pak
předělávat. Vyšší indukčnost nevadí, vyšší Imax taky ne, nižší obojí může
znamenat problémy.

> Ale mas pravdu, upravim svou otazku:
> 1) bude mnou navrzena indukcnost vhodna pro
150kHz/Vin=40V/Vout=3.3V/Iout=1.5A?

Ano, i podle datasheetu buď 68uH/1,78A nebo 47uH/2,2A, takže 68uH/2,2A bude
ta zlatá střední cesta.

> 2) pokud je 1) splneno, tak na jaky az proud s ni mohu jit?

Postup pro výběr tlumivky včetně vzorečků a příkladu je na straně 13, ale
IMHO je jednoduší vybrat si z tabulky / grafu.

Pavel Kadečka