Zdroj s LM2596 a vyber indukcnosti

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Srpen 4 15:52:50 CEST 2011

Ale jiste, DS jsem cetl (i kdyz priznam - zrovna sloupecku current
jsem si v tabulce na str. 17 nevsim). Ovsem stejne predpokladam, ze
tam udavany proud charakterizuje tam vypsane indukcnosti a ne presne
"potreby obvodu".

Puvodne jsem sel stejnou cestou (ovsem hledal pro proud 1.5A,
pozadavek na 2A jsem dodal az dodatecne) a tam jsem se dostal k
68uF/L30 (v podstate ruzek 40V/1.5A). Ted koukam, ze u L30 je
indukcnost na 1.78A (takze tam bych byl "papirove" OK), ale stale
zustava otazka zda mnou vybrana indukcnost je pro 150kHz vhodna.
Dale pokud opravdu budu chtit proud az 2A, tak by mi stacila i mensi
indukcnost (47uH), ale predpokladam, ze 68uH vadit nebude. Je mi
jasne, ze pro 2A vystupni proud nebude stacit indukcnost na 1.78A, ale
indukcnost na 3.5A snad/asi taky potrebovat nebudu.

Ale mas pravdu, upravim svou otazku:
1) bude mnou navrzena indukcnost vhodna pro 150kHz/Vin=40V/Vout=3.3V/Iout=1.5A?
2) pokud je 1) splneno, tak na jaky az proud s ni mohu jit?
Marek