Re: Monitor lipolek Re: Mereni baterie

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 4 14:59:55 CEST 2011

To vysoké napětí na vstupu jsem si neuvědomil.
Napadlo mě, jak to udělat líp. Využil bych REF vstup 431.
Předpokládám, že ho máte rovnou připojený na katodu.
Vložil bych mezi REF a Katodu rezistor (muselo by se laborovat s jakým největším R by to ještě chodilo) a REF bych pak stahoval FETem na zem.
Tím by se ta 431 odpojila.
Možná by to šlo přes diody ovládat všechny 431 jedním FETem.

Honza