Monitor lipolek Re: Mereni baterie

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Srpen 4 13:50:29 CEST 2011

Ted jsem se na to dival - je tam seriove interni spinac, ktery ma odpor
cca 8k a s nim je jeste nejaky odpor cca 1k (zrejme odpor nejake
struktury chipu) - merici kond je 10pF a jeste je tam nejaky parazitni 5pF.

Jak pisete tak to lze resit tim kondem na vstupu (ty tam ostatne mam) a
nebo delsi dobou prevodu.

Tohle resit ale ma smysl pouze v pripade nejakeho naradi, kde by to bylo
zabudovano trvale - tam je ale dle meho lepsim resenim ten mosfet - jen
je treba pohlidat aby pri odpojeni zeme neudelalo plne napeti paseku v
MCU - melo by unikat pred diody na vstupech do napajeni.

Jak jsem psal - tohle jsem spachal behem asi 2h z toho mi 90% casu
zabralo to pospajet na pertinaxove univerzalce a otestovat to, ze to
neblbne - protoze to by byla draha sranda. :-(

Da se to samozrejme vylepsovat co hrdlo raci - treba ja mam
vysocesvitivou cervenou LED umistenou na zadku auta jako maji F1 ;-)
takze LED by mohla treba menit frekvenci blikani podle napeti - videl
bych jak se zhruba baterky pohybuji a zaroven by to delalo efekt toho
koncoveho svetla

Radek Vicek